Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
First :)
Friday 26 October 2012 • 01:12 • 0 comments

Ehemm , Assalammualaikum .
Ini first entry untuk blog ni . Act ni bukan lah blog pertama saya . Blog lama dah buang . So memandangkan Pmr dah melabuhkan tirai , why not buat blog baru kann . Buat blog bukan susah pun . Cuma It's take time . Blog ni taklah seAwesome macam blog Lyssa Faizureen , Ben Shabaani or yang lain lain . Tapi okay lah daripada takde kan . Hehee , Ini blog baru kann , so blogger blogger sekalian , mintak jasa baik lah follow blog saya ni and support saya lah . Jasa korang semestinya dihargai . Semestinya ! Sekarang zaman Crush Ohh Crush gituu kan , so sebagai perempuan yang normal yang sememangnya ada hati dan perasaan , Of course lah saya pun ada Crush ! Crush saya ni anak kepada seorang Fireman ! So wujudlah Mr. Bomba . Lagipun Crush saya ni Kadet Bomba . My Crush name is I**** H**** . Takleh lah taip penuh kan , Kantoi karangg ! Ramai yang dah twu pasal Crush saya ni , ecspecially kawan kawan lah kan . Btw tak kisah punn . Jangan sampai ke telinga Mr . Bomba tu sudah ! Saya harap besar nanti dia jadi bomba betul betul . Mesti comel dia pakai baju oyenn kann . Hahaa , lol . Okay sampai disini saja kot , penat edit blog ! Bye , gtg :'D 

Dah baca tuu , Follow lah . Baru tambah comel tuu . Heee :p

Labels:



FUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I'm Adawiyah . Dekda for short . I'm 6teen and I'm taken by Alif. Have a nice day readers !
Shout !


Memory

Big Clap!
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome