Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
TweetFamous :3
Tuesday 20 November 2012 • 07:57 • 0 comments

Assalammualaikum .
First thing , bukan mata luas luas okay wahai anda anda sekalian . Mintak kerjasama baca elok elok  tajuk Entry ni . Pada yang rabun , amek spek sekarang . Tak pun pakai lens okay . Tajuk hari ni takde lah serius sangat okay . Just simple and santai je . Boleh je baca sambil makan popcorn . Takpun makan Twisties . Kalau takde jugak , kerepek pisang pun okay what . At least boleh kunyah kann , takde hal ahh . Jangan lupa plus coffee Starbuck *NakUpJe . Hewheww , kalau takde minum je coffee 3 in 1 tuu , lebih kurang je rasaa . Dah siap segala angkatan untuk ite teruskan apa yang sebenarnyaa aku nak cakap kann ? Kalau dah , come on babehh !

Tweetfamous . What is that ? Alah , tweetfamous tu maksudnyaa seseorang yang main Twitter then dia tu famous . Hashtag #MohonFaham . Aku ni pun kira budak Twitter jugaklah . Apa orang panggil ? Yeahh xD Kaki Twitter . Tapi aku ni buan setakat kaki je , siku bahu lutut dahi ketiak semuanyaa lah . Tweetfamous ni kann , kebanyakan nyaa keturunan Aronz , ada jugak keturunan Ashaa . Haiyaa , mereka ni pelik pelik .

Btw diantara mereka ni kann , ada yang cantik plus handsome handsome kebabomm ! Tapi ada jugak yang muka ala tongkang pecahkann . Bagi aku lahh , bagi korang maybe handsome and cantik . Masing masing ada taste sendiri kann . Bak kata kawan aku kalau semua taste sama , susah lah macam ni ! #TakeANote Tapi muka tak penting right ? Yang penting , Ni ! *TunjukHati

Kebaikan tweetfamous ni kan , semua orang kenal . Ramai orang admire kat korang . Tapi sebenarnya ramai lagi HATERS korang , ramai lagi yang kutuk korang , k ramai ! Apa yang aku perasan sepanjang aku menjejakkan kaki ke alam Twitter ni , satu per satu tweetfamous akan di bash habis habisan ! Satu per satu ! Apa salah diorang aku tak pasti , serius tak clear ! So semua tweetfamous kena berjaga jaga sebab semua memerhatikan korang , salah sikit je , memang korang aan diserang macam perang dunia Ke-2 . 

Tweetfamous ni , kebanyakan tweet dia best best , serius best ! Tapi ramai cakap diorang suka main copy copy then mengaku tu tweet diorang reka sendiri pakai otak diorang yang agak senget tuu . Maybe , kesahihannya masih belum dikenal pasti . Act aku tak kesah diorang nak copy ke apa , Sharing Is Caring right ? Macam lah yang kutuk tu tak pernah copy apa apa ? Ehh choii , blaa k blaa !

Aku ada jugak lah minat tweetfamous ni , tapi sememangnya faktor utama sebab dia handsome , takde kena mengena dengan tweet dia yang acah acah Awesome tuu , hewhew . Tapi aku taklah angau sampai tahap mandi tak basah , tidur tak lena , makan tak kenyang kann . Just suka suka gituu je . 

Good Night everybody :* #SorryForEverything



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I'm Adawiyah . Dekda for short . I'm 6teen and I'm taken by Alif. Have a nice day readers !
Shout !


Memory
  • Buddyz !
  • Aepul :D
  • Doodle
  • Don't Know :/
  • The Best :)
  • Memory :)
  • First :)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome