Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Science Streams :)
Saturday 12 January 2013 • 06:26 • 0 comments
Assalammualaikum ,
Okay first of all nak cakap pasal salam kejap . Tadi ada mamat ni , kire member aku jugak lah . Dia tanya aku bertubi tubi without salam . Okay tahu salam tu sunat , tapi at least mulakan conversation dengan salam is much better right ? Then biler aku bagi salam kat dia , dia boleh bantai aku kaw kaw . Dia pertikaikan sama ada salam aku tu ikhlas or not , aku just bagi salam je kott . Takyah rasa nya nak pertikaikan keikhlasan seseorang tu biler dia buat something good kann . Even kau sekolah agama sekali pun , aku tetap takleh terima sikap kau cenggini . This is for youu Hafiz , Dari aku Adawiyah yang tak pandai agama macam kau tapi at least aku still ada rasa nak hormat orang kay . So please lah , takyah nak membajet tahap dewaa ! - Just Saying -

Back to the topic ,
Science stream . Itulah yang aku amek untuk form 4 tahun ni . Susah , semua orang cakap kann . Tapi takpelah " Tawakal Innahu , dok try dok tauu " Tapi untu permulaan ni , agak confuse jugak lah . Maklumlah , lama dah tak usha buku  so berpinar je mata tengok buku . Cikgu terang itu , terang ini , aku terngangaa je . Yang aku pahamm , aku angguk je . Tapi best lah kelas sains . Best sangat sangat . Spm tahun depan right ? Ramai cakap tahun ni buan tahun untuk HONEYMOON . Takdelah sangat . Serius tak sweet macam madu langsung . Homeworks yang cikgu bagi sumpah taknak kalah . Tapi itu semua untuk kebaikan right ? So better selesaikan semua homeworks supaya everything akan jadi okay . Hwaitingg ! ^^



By the way , aku dapat hadiah untuk Pmr result aku . Yeah , tapi semua nya dalam bentuk duit lah . Takdelah banyak sangat , tapi okay lah untuk usia aku ni kan . Rasa happy lah dapat duit sikit sebab aku sekarang ni pun tengah kumpul duit untuk beli GITAR . Duit cukup dah , tapi nanti nanti lah . Banyak lagi benda penting nak buat kann . Thanks to Pakmer + Cikyus , Mok kak + Pokzul and Poksu+Cikpaa . Terimaa kasih banyak banyak for the money :)



Bye , Assalammualaikum .

p/s : Bukan hak kita nak tentukan keikhlasan seseorang ituu . Just give it to Allah :)


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I'm Adawiyah . Dekda for short . I'm 6teen and I'm taken by Alif. Have a nice day readers !
Shout !


Memory
  • 2013 :)
  • Berwajah Baru :D
  • TweetFamous :3
  • Buddyz !
  • Aepul :D
  • Doodle
  • Don't Know :/
  • The Best :)
  • Memory :)
  • First :)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome