Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Student Life
Saturday 2 February 2013 • 22:15 • 0 comments

Assalammualaikum .
Third of February . Masa cepat berlalu right ? Sedar tak sedar , dah sebulan berada dalam tahun 2013 . Dah sebulan sebagai Form 4 student . Dah sebulan sebagai Science Stream student . And the most important is Dah sebulan menjalani hidup yang FULL OF HOMEWORKS !! I hate this okayy -,-

Just imagine , homeworks yang cikgu bagi non-stop okay . Cuti sabtu dengan ahad dah takde makna . There is no time to enjoy ourselves . Even dapat online , tapi dalam otak serabut fikir pasal HOMEWORKS and HOMEWORKS . Sampai terlupa pasal crush :/ Haha , okay tak lawak .

Complaint macam mana punn , homeworks semuanya kena buat . No excuses !! I always think , why the teachers can't understand me ? Why they have to full our day with that SAKAI homeworks ? But the answer is , " This is for our future " Okay , I accept all this :/




This is STUDENT LIFE . I have to accept it right ? Ah , Its hard !

Bye , Assalammualaikum :)
p/s : Hanya Luahan HATI seorang pelajar ;p *Poyo 


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I'm Adawiyah . Dekda for short . I'm 6teen and I'm taken by Alif. Have a nice day readers !
Shout !


Memory
  • Friends :')
  • The winner :)
  • Science Streams :)
  • 2013 :)
  • Berwajah Baru :D
  • TweetFamous :3
  • Buddyz !
  • Aepul :D
  • Doodle
  • Don't Know :/

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome